اس ام اس های جدید فروردین 91
نوشته شده توسط : meysam

اس ام اس های جدید فروردین 91

http://up.vatandownload.com/images/atwi68z7how1w8xt2vz.jpg

درنگاهت چیزیست که نمیدانم چیست! مثل ارامش بعداز یک غم،مثل پیداشدن یک

 لبخند،مثل بوی نم بعداز باران، درنگاهت چیزیست که نمیدانم چیست! من به ان محتاجم!


size="2">*
* * * * * * * * * * * * * * * *

 
آرزو دارم بهاران مال تو / شاخه های یاس خندان مال تو

آن خداوندی که دنیا آفرید / تا ابد همراه و پشتیبان تو


 * * * * * * * * * * * * * * * * *

سلام بر آنان که لایق سلامند / یک رنگ و یکدل و یک مرامند

هم گلند هم گنجینه هم دوست / هرچه از وی تعریف کنی نیکوست

* * * * * * * * * * * * * * * * *

بی تو اما عشق بی معناست ، می دانی ؟
دستهایم تا ابد تنهاست ، می دانی ؟
آسمانت را مگیر از من ، که بعد از تو
زیستن یک لحظه هم ، بی جاست ، می دانی ؟

* * * * * * * * * * * * * * * * *

تو همان نیمه گمشده ی منی که مدتها به انتظار آمدنش نشسته بودم
تو همان انتظاری، که در نهایت به آن رسیدم…

*
* * * * * * * * * * * * * * * *

دلم می خواهد در آرامش آغوشت طولانی بمیرم !

* * * * * * * * * * * * * * * * *

مثل او که در کنار ساحل دریا نشسته
به امواج دریا دل بسته
من هم نشسته ام در کنار ساحل قلب تو
و دل بستم به تو
دل بستم به امواج خروشان عشق تو

* * * * * * * * * * * * * * * * *

نمیتوانم در خیالم ، روزی را ببینم که تو نیستی
من در کوچه ها آواره و سرگردان باشم
و هر کسی مرا ببیند از  من بپرسد در جستجوی کیستی؟

* * * * * * * * * * * * * * * * *

محو تماشای توام ، بی خیال دنیا ، چشمان زیبای تو را میبینم


اس ام اس , اس ام اس جدید , اس ام اس فروردین 91 , اس ام اس جدید فروردین 91 , اس ام اس باحال فروردین 91 , اس ام اس عاشقانه فروردین 91 , اس ام اس 91 , اس ام اس جدید 91 , اس ام اس عشقولانه فروردین 91 ,
:: بازدید از این مطلب : 569
|
امتیاز مطلب : 46
|
تعداد امتیازدهندگان : 10
|
مجموع امتیاز : 10
تاریخ انتشار : چهار شنبه 9 فروردين 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: